sâmbătă, 30 octombrie 2010

Povesti de Halloween

Mi-a placut dintotdeuna obiceiul de a asculta o poveste horror sau de groaza in noaptea de spaime si vraja a Halloween-ului .Desi nu suntem impreuna in aceste clipe magice, voi presupune ca este miezul noptii si stam in jurul unui foc de tabara , lumina monitoarelor aducand cumva cu reflectarile unor reci flacari , si am sa va istorisesc  vechi si tulburatoare povesti de Halloween. Deci haideti impreuna sa lasam imaginatia sa zboare peste aceste minuntate povesti pe care vi le voi prezenta.


Fantoma de la miezul noptii


Legenda spune ca orice om care merge in cimitir in mijlocul noptii de Halloween poate vedea fantome dar,cu pretul pierderii propriului suflet



Intr-o astfel de noapte, un grup de prieteni au hotarat sa vada daca legenda era adevarata. Au mers in cimitir, dar unul dintre ei nu a indraznit si a hotarat sa   ramana la intrare. Baietii au inceput sa alerge prin cimitir si o buna bucata de timp nu s-a intamplat nimic. La un moment dat, baiatul ramas in afara cimitirului i-a vazut pe ceilalti indreptandu-se spre el cu niste ochi mari si iesiti din orbite.
A inceput sa tipe, iar oamenii care locuiau in apropierea cimitirului l-au auzit si i-au venit in ajutor. Cand au ajuns, baietii erau morti, iar cel care ramasese in afara cimitirului a amutit.
Nici pana azi nu sa putut afla  ce se intamplat, de fapt, in cimitir in noaptea de Halloween!

Batrana vrajitoare

A fost odata ca niciodata, ca de n-ar fi nu s-ar povesti, o fetita. Ea era ascultatoare si nu iesea niciodata din cuvantul parintilor sai.


Intr-una din zile le-a spus parintilor ei:
-    Am auzit multe despre o vrajitoare batrana si-mi doresc foarte mult sa merg sa o vad! Oamenii spun ca are o casa mare si plina de lucruri minunate!
-    Vrajitoarea este o batrana vicleana, care savarseste o multime de fapte pagane, daca o sa te duci sa o vezi nu mai esti copilul nostru!, i-au raspuns parintii.]
Fetita nu a ascultat cuvintele parintilor si s-a dus sa o vada pe vrajitoare. Batrana a intampinat-o  intreband-o de ce este suparata.
Fetita i-a raspuns:
-    M-am speriat pentru ca am vazut un om negru in dreptul scarilor casei tale.
-    Era un miner, i-a raspuns batrana.
-    Apoi am vazut un om verde!
-    Era vanatorul, i-a replicat ea.
-    A urmat un om rosu, i-a zis fetita!
-    Acela era macelarul!
-    Dar cel mai mult m-a infricosat, a spus fetita, momentul in care am privit pe fereastra si am vazut o creatura cu o fata ciudata imbracata in hainele tale!
-    Asta insemna ca ai vazut adevarata fata a vrajitoarei! Pe tine te-am asteptat timp indelungat pentru a primi lumina de care aveam nevoie!
Si spunand acestea, vrajitoarea a preschimbat-o pe fetita intr-un copac si a bagat-o la foc! Dupa ce copacul s-a facut scrum, batrana s-a asezat langa vatra si s-a incalzit spunand:
- Ce bine ma simt! Focul nu a mai fost asa puternic de mult timp!







2 comentarii:

  1. interesant ...si mie imi plac povestile de groaza , ma fascineaza chiar ... da sper sa nu mi se mai intample niciodata vreo chestie d-asta GJ Ady

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador ^Ghost stories^ generalizand cred ca tuturor ne plac.Orecum superficial gandim ca frica este daunatoare un mod mai brutal de manifest a schimbarii mentale aprute intr-un cadru specific.Nicidecum frica este rea creeaza un mediu propice noptilor sociale ,in tabara sau acasa la o petrecere cu pijamale,unde povestile de groaza ating apogeu alcatuind magie,incitatul,fenomenalu.Trist ca in fiecare zi ucidem misteru din juru nostru.

    RăspundețiȘtergere